31 Ocak 2010 Pazar

Lush


Memnun kaldığım ürünlerden devam ediyorum.Ankara'ya Lush daha yeni açıldı malum onun da yeri çok ters bana hala gidip bakamadım.Bunlar yine bu yazdan yurtdışı ganimetleri.İlk fırsatta gidip o harika kokulu sabunlardan almak istiyorum.

Soldaki ürün maske tarzı birşey ama öyle yüzünüze sürüp bekletmiyorsunuz,temizleyici gibi kullanılıyor,sürüp hemen durulanıyor.Bana alırken böyle kullanmam söylendi.Etkisine gelince cilde bir berraklaşma,gerilme hissi ve bir pürüzsüzlük veriyor.Ben severek kullanıyorum.Ama bir sorun var ki bunun ismini bilmiyorum.Kendi kutusunda değil de tartılarak satılan ürünlerden olduğu için ismi yazmıyor.Üzerindeki streç filmde yazıyordu isim ama not etmeden atmışım onu maalasef.İçinde ıspanak benzeri birşey var ama emin değilim açıkçası ne olduğundan.Bu ürünü duyan,bilen,kullanan varsa ismini yorumlara yazmasını çok rica ediyorum :)

İkinci ürün ise Ocean Salt peeling.Ben bunu yüzüme kullanmıyorum çünkü o kocaman taneciklerin yüzümü tahriş edeceğini düşünüyorum.Ama vücut için çok güzel bir peeling.Özellikle yazın çok kullandım bunu ben bacaklarımda.İki fazlı ve kullanmadan önce tuz kısmıyla sıvı kısmını iyice karıştırmak gerekiyor.Kokusuna da bayılıyorum,çok naturel kokuyor.

Yakında bir lush ziyareti yapmayı düşünüyorum,özellikle sabun almak için.Aklımda ballı olan var ama sizden gelecek önerilere de açığım? :)

2 yorum:

  1. İlk ürün aqua marina canım, içindekiler de yosun :) Kokusu nasıl acaba???

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım çok makbule geçti bu bilgi :) Hoşgeldin :)

    YanıtlaSil