11 Ocak 2010 Pazartesi

Avon Planet Spa Pirinç Maskesi

Zamanında olur olmaz bir sürü cilt bakım ürünü kullandım bilinçsizce.Sonuç:başa çıkılamayan sivilceler!Son çare olan roaccutane'a başladıktan sonra artık tövbe etmiştim dermokozmetik ürünler dışında hiçbir şey kullanmamaya.Sözümü tutuyorum-kısmen.Bazen kendimi şımartmak istediğimde maske yapıyorum.Başka markalardan da maskeler denedim ama işte bu maskenin verdiği hissi hiçbir şey vermiyor kardeşim!Avonun cilt bakım ürünlerini asla kullanmıyorum artık ama bu maskeye ayrıcalık var.Hepsini çöpe yolladım buna kıyamadım :) Çok hassas bir cilde sahip değilseniz deneyebilirsiniz.Sivilce yapacağını düşünmüyorum yapısı ve içeriği itibariyle.Adı üstünde "pürüzsüzleştirici maske"zaten.Sadece soyularak çıkarıldığı için ciltten, çok çok hassas ciltlerde tahrişe neden olabilir belki.

Sonuç olarak ben bu maskeyi çoook seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder