1 Şubat 2010 Pazartesi

Elidor Saç Köpüğü

 
Saçlarım dalgalı ama yıllardır sürekli düzleştirici vs.artık asla doğal haliyle kullanamaz oldum.Düzleştirmezsem mutlaka birşeyler sürmem gerekiyor.Birçok kişinin memnun olduğu avon'un bir düzleştirici balmı var,ben onu saç dalgalarımı biçimlendirmek için kullanıyorum mesela :) Ya da krem 7/24 türevi ürünler kullanıyorum düzleştirmeye zamanım olmadığında.Ama bu tür ürünlerle şekil verdiğimde ertesi güne karman çorman oluyor.Köpük kullanmayı da hiç sevmem normalde,ağırlık hissi verir bana.Ama bir süredir bu saç köpüğünü çok severek kullanıyorum.Diğerlerinin verdiği o ağırlık hissini vermiyor,jöle kullanmış kadar belirgin şekle giriyor saçlar ama jöledeki sertlik de yok tabiki.Kısacası jöle,köpük vb. şeyler kullanmaya ihtiyaç duyup da yapış yapış,yağlı bir his istemeyenlere tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder