18 Ocak 2010 Pazartesi

Saç Bakımı


Düzleştiriciler,saç maşaları derken malum saçları fena halde yıpratıyoruz.Benim saçlarım kalın telli ve kırılmaya çok meyilli.Bir de bir ilginçlik var ki her mevsim fazlasıyla dökülme problemi yaşıyorum ama gelin görün ki bir gıdım azalmıyor bu saçlar yahu.Nasıl dökülenler yenileniyor bu kadar hızlı ben bilmiyorum.Oldum olası hep gür ve yatıştırılmaya ihtiyaç duydular :)Ayrıca ne yaparsam yapayım hep mattı.Bir sürü saç maskesi,mavi sular vs. kullandım.Hepsi yumuşatıyor sonuçta ama o istediğim parlaklığı bir türlü elde edememiştim.Saç kremleri de biraz yumuşatıp biraz daha fazla dökmekten başka işe yaramıyor.
Down Under Naturals markası YKM'de ve Migrosta hep gözüme takılıyordu.2 ay önce aldım sonunda bir denemediğim bu kaldı arkamdan ağlamasın diye :)Ona bakarken Gliss'in durulanmayan sıvı kremleri de dikkatimi çekti.Ondan sonra ver elini baharatçı.Saç bakım yağı istediğimi söyleyince önüme 5-6 çeşit çıkardılar.Bazıları bitkisel yağlarıyla tanınan markalardı,bazıları hiç duymadığım.Benim tercihim adını duymadıklarımdan birinden yana oldu.İçeriği en zengin olan oydu bir de az buz bitkisel yağ kültürümle içeriğin yararlı olabileceğine kanaat getirdim :P Şimdi haftada birkez yağı uygulayıp 2saat bekliyorum,sonra yıkıyorum.Artık şampuandan sonra saç kremi kullanmıyorum sadece bu sarı suyu sıkıyorum taramadan önce.
 Ve sonuç:ben blendax kızı oldum,hayallerim gerçek olduuu :P Şaka bir yana yumuşacık ve parlaklar artık.Bir de o kadar kolay şekil alıyor ki...Saç düzleştirici kayıp gidiyor sanki.Şimdi mucize bunların hangisinde bilmiyorum ama üçlü olarak ben de harikalar yarattılar gerçekten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder