10 Ocak 2010 Pazar

Golden Rose-Quick Dry

Postlarıma en çok kullandığım,kurtarıcım olan ürünlerle devam etmeye karar verdim.İlk olarak tamamen tesadüf eseri tanıştığım bu ürünle başlamak istedim.Bim'de görüp öylesine almıştım.Bloglarda okuduğum birçok hızlı kurutma amaçlı ürünün işe yaramadığını biliyordum pek de umutlu değildim açıkcası.Ama sonuç:gerçekten işe yarıyor!!!Hele de benim gibi sabırsız,oje kurutmayı beceremeyenler için olmazsa olmaz.Ojeyi sürdükten sonra üstüne bir kat geçiyorsunuz,tamamdır.

Benimki kırmızı ve bordo ojelerle muhattap olmaktan renk değiştirdiği için netten bulduğum bir resmi koyuyorum:


Not:Kutusunda ayrıca parlaklık verdiği ve kalıcılık sağladığı yazıyordu.Ve evet test ettim onayladım!Oje hemen kuruyor,parlaklaşıyor ve kalıcılığı artıyor.Kesinlikle tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder