16 Ocak 2010 Cumartesi

kırmızı oje dosyası

Kırmızı oje kullanmayı seviyorsanız sizin de "en iyi kırmızı oje" arayışlarınız olmuştur mutlaka.Ertesi gün uçlarda soyulmalar,dokunduğunuz zemini kırmızıya boyayanlar,tırnaktan çıkmak bilmeyenler...Kırmızı,bordo,mor-mürdüm,nar çiçeği derken sanırım elimde 40'a yakın bu tonlarda oje var.Bugünlük kırmızılarla başlayalım:

Golden lady 321:Hafiften nar çiçeğine baksa da canlı bir kırmızı diyebiliriz.

Baştan söylemeliyim ki bu marka tesadüfen tanıştığım ve sonradan memnun kalıp bir sürü rengini aldığım bir marka.Flormar,alix avien,cecile ojelerden kesinlikle daha kalıcı.Golden rose paris serisiyle de hemen hemen aynı kalıcılıkta diyebilirim.Öyle her yerde standı olan bir marka değil ama olur da bir yerlerde denk gelirseniz ojelerini denemenizi tavsiye ederim.


Golden lady 355:Hepsi içinde en favori kırmızı tonum bu.Bunu aldıktan sonra diğer hepsinin pabucunu dama atmıştım.Ama son zamanlarda golden rose'u daha çok kullanıyorum sanırım.

Flormar M107(matte):Matlık desen matlıktan eser yok,kalıcılık desen o da yok.Ama bunun tonu da o kadar güzel ki...Hafif turuncumsu-kiremit rengi bir kırmızı.

Avon Shear Sangria:Şu anda satışta olmayan bir serinin ojesiydi.Böyle koyu durduğuna bakmayın 3katta ancak renk veriyor ve o haliyle bile hafif bir kırmızı tonu oluyor :) Ama eğer 3 katı kurutmayı başarabilirsem bozmadan günlerce hiç soyulmadan kalıyor,ve parlaklığı da harika.

Alix Avien 28:Bu da capcanlı bir kırmızı.Ama kalıcı değil.Alix avien'in ojelerinden çok memnun olanlar var ama ben sevemedim bu kırmızıyı...

Classics 325:Renk güzel,yapı güzel,kalıcılık için de flormardan iyi,golden rose'dan kötü diyebilirim.(Flormarı da kötüledim durdum bu arada :)

Golden Rose Paris 60:2-3tl fiyat aralığındaki ojeler arasında bu seriyi tek geçerim.Hele bir de son kat geçme ihtimaliniz varsa tadından yenmez oluyor.Pazartesiden cumaya rahat dayanıyor :)

P2 Color Victim 120:Bu da bir Alman markası.Çok çabuk kuruyor rengi de çok güzel.Ama aynı markanın başka renklerini günlerce hiç bozulmadan kullanabilmeme rağmen bu kırmızı hatalı üretim sanırım :)Çabuk soyuluyor maalesef.

Oje dosyası serimiz bordo ve mor tonlarıyla ilerleyen günlerde devam edecek.Bekleme de kalınız efem ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder