14 Mart 2010 Pazar

Renkli Rimel

Bir ara fena merak sarmıştım renkli rimellere.Kimisi çöpe gitti,elde kalan bunlar:

Yorumlara gelince bunları şu sıralar fazla kullandığım söylenemez.Sadece lacivert olanı sık kullanıyorum,lacivert kalem ya da eyeliner sürdüğüm zaman sade ama güzel bir makyaj oluyor bunla.

-Üst sıra en soldaki golden rose.Belirtmeliyim ki şimdiye kadar kullandığım,denediğim envayi çeşit renkli rimelden rengini en güzel veren rimel bu.Tam göründüğü gibi,"electric blue"denilen renk.İddialı ve dikkat çekici.Bunun yeşili de var sanırım,onu denemedim ama renk verme bakımından buna benzeyeceğini düşünüyorum.
-Soldan ikinci Alman markası p2'den.Renk verme konusunda orta halli diyebilirim.Tombul fırçasını çok seviyorum ben.
-Soldan üçüncü avon-color trend java rengi.Eski kataloglardan,grimsi-kahve rengi.Rengini verme konusunda başarısız.
-Alt sıra,birinci She.Renk verme konusunda başarılı olduğunu okuyup 8mart indiriminde aldım ama benimki ya bozuk ya da bu rimelin kıvamı çok koyu:( Beğenmedim kısacası.
-Alt sıra ikinci hiç duyulmamış bir marka,arcansil paris.Pazardan almıştım rengine vurulup.Renk verme konusunda çok çook başarılı ve rengi de çok farklı,tam çimen yeşili.
-Ve son olarak da oriflame,açık mavi rimel-kalem.Bu da baya eski kataloglardan.Hiç kullanmadım desem yeridir.Renk verme konusunda çok zayıf.


İçlerinde sadece mor eksik,halbuki en çok mor rimel kullanırdım lise zamanlarında.En kısa zamanda edinmeli bir tane :)

1 yorum:

  1. she rimeli ben de aldım ama yapısını sevmemiştim. sonra da gidip gözümde alerji yaptı zaten hiç haz etmiyorum kendisinden..

    YanıtlaSil