20 Mart 2010 Cumartesi

Güneş Koruyucu

Havalar ısınmaya başladı.Benim güneş koruyucular da gün yüzüne çıktı tekrar.Kışın güneş kremi kullanmıyorum.Aslında geçen yaza kadar yazın da kullanmazdım,ama roaccutane sonrası mecburen kullandım.Ve sanırım bundan sonra da hep kullanıcam.İşte benim kullandığım iki güneş kremi/losyonu:
Soldakinin fiyatını çok uygun bulduğum için almıştım.Drug store markaları arasında cilt ürünleri içinde az biraz Garnier'e güvenim var nedendir bilmem.Loreal vs. asla kullanmayı düşünmem yüzüme.Bunu da olmazsa kollarıma falan sürerim diye almıştım.Aslında fena da değil ama bunu sürünce nemlendirici sürme gibi bir şansınız yok üstüne,gayet yoğun kıvamlı ve ben bu özelliğini pek sevmedim.
Sağdaki ise ömrümün sonuna kadar favori güneş losyonum olmaya aday La Roche Posay Anthelios XL.Sabah ilk iş bunu sürüyorsunuz,üstüne de normal nemlendiricinizi ve olay budur!Sabahın köründen akşama kadar dışarıda olduğum günlerde bile hiç tazeleme gereği duymadım ben bunu.Mükemmel koruyor ve yapısı çok hafif.
Bunların dışında Avene de kullanmıştım o da gayet güzel ama onunla da nemlendiriciyi ayrı sürme şansım olmuyordu ne yazık ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder