18 Mart 2010 Perşembe

Lush-yeniler

Lush bağımlısı olma yolunda hızla ilerliyorum.Gözüm dönüyor mağazaya girince.Neyse ki Ankaradaki tek Lush mağazası bana oldukça uzak da çok sık gidemiyorum.Ne aldıysam memnun kaldım Lush'tan.İşte en son gözdelerim:
 
En soldaki Honey, I washed the Kids sabun.Adından da anlaşılabileceği gibi ballı.Bunu aldığımdan beri evdeki tonlarca the body shop vs. duş jellerinin pabucu dama atıldı.Neden sevdiğime gelince,bu sabun öyle duştan çıkınca buram buram koku saçan birşey değil.Kokusu harika ama kalıcı değil.Amaaa cilde verdiği yumuşalık,temizlenme hissi ve nem harika!Şiddetle tavsiye ediyorum.

Tea Tree Water'ı bilmeyen kalmadı artık sanırım.Benim ilk alışımdı bu ama bundan sonra vazgeçilmezim olmaya aday.Annem de bunu kullanmaya başladı,büyük boyunu almak şart oldu :) Kurutmadan,yıpratmadan görevini başarıyla yerine getiriyor bence.Yumuşacık ve gergin yapıyor cildi.

Bu ise Nutts Massage adlı masaj yağının testerı.Bir masaj yağının herhangi bir vücut yağından ne farkı olabilir diyordum,bunu kullanınca anladım :) Kokusu harika en başta,paket açık kalırsa bütün odayı fındık kokusu sarıyor.Kendi omzuma ulaşabildiğimce sürerek masaj yaptım ve gerçekten işe yaradı.Ben sık sık sırt ağrıları çeken bir insan olarak en kısa zamanda büyük boyunu edinmeliyim.

Bir sonraki Lush ziyaretim yakındır :) Kullanıp da memnun kaldığınız ürünler varsa önerilere açığım? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder